niedziela, 15 stycznia 2012

Orange Jumper

Ostatnio mam ochotę wyłącznie na noszenie wygodnych, ciepłych swetrów. Jednym z nich jest ten pomarańczowy sweter zakupiony na wyprzedaży, który od razu stał się moim ulubionym elementem garderoby. Razem z panterkowymi szortami oraz torebką z futerkiem stanowi kolejny mix łączący elementy letnie z zimowymi.W końcu udało mi się znaleźć czas na zrobienie zdjęć w jakimś fajnym plenerze i mam nadzieję, że się wam spodobają!




 Sweter - Stradivarius
Szorty - H&M
Buty - czasnabuty.pl
Torebka - no name
Czapka- no name






55 komentarzy:

  1. Pomarańczowy sweter jest na prawdę fajny i bardzo Ci pasuje.I podoba mi się torebka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie pomarańczu z panterkowymi szortami wydawałoby się tak letnie, a jednocześnie tak zimowe :)
    Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie kolorów! :) widzę, że do Ciebie śnieg nie zawitał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są jeszcze z początku stycznia :)

      Usuń
  4. Uwielbiam duże swetry ; ) A ten jest po prostu świetny ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. boski sweter, genialne szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zajebiste buty.. wgl cała stylizacja zajebista :) ten sweter, szorty.. mmm.. super ! :D

    http://stylebookbymadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek mega boskiii <3
    wyglądasz ślicznie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja;) Mega kolorki;) Fajny blog, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I sweter i szorty - SUPER !
    Bardzo fajny look. :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog, dodaje do obserwowanych:).
    Sweterek jest boski <3 tez ostatnio mam faze na noszenie ciepłych sweterków, tym bardziej ze w koncu nadeszła zima;).
    Aaa i super fotki, uwielbiam zdjecia na torach:)
    pozdrowionka,
    http://www.dreamfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja i ten kolor wlosow. WOW
    Zapraszam na moje blogi. Jak Cie sie spodobaja, zapraszam do obserwatorow a ja z chcia sie odwzdziecze.
    pozdrawiam.

    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. teej wyglądasz zarąbiście !!
    pozdrawiam CZOKOBON.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, sweter z tymi szortami wygląda genialnie! zdjęcia również super!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzaiłam ostatnio taki sweter w sh i nie kupiłam...teraz żałuje

    OdpowiedzUsuń
  15. takie swetry są najlepsze : uniwersalne i bardzo wygodne, też lubię ;d pasuje Ci do włosów ;)
    leprettyshit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie wygladasz, sweter jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie. zarówno sweter jak i spodenki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uwielbiam swetry, szczególnie zimą. Bardzo fajne zestawienie. Pozdrawiam. :)
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie dość, że piękne zdjęcia to jeszcze świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor włosów i piękny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genial tu blog! te seguiré en tus proximas entradas. Espero que te pases por mamaartista.blogspot.com y me comentes que te parece. un saludo MUA

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się sweterek i czapka:) No i klimat zdjęć... Pięknie!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, a sweter genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny kolor tego swetra :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna stylizacja i kolor sweterka;)
    zapraszam do mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  26. genialnie wyglądasz! kolor swetra jest cudowny, do tego panterka :333

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look, też mam ochotę na coś w panterkę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie zrobione zdjęcia, sweter w fajnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne połączenie! Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  30. masz przepiękne zdjęcia! No i rude włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się bardzo podoba. Ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Moje ulubione kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny sweter, zestaw jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  34. jezu ;o nie dosc ze cudowny styl to jeszcze jaka sliczna ;D

    zapraszam, u mnie NN
    milo bedzie jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Geeeenialnie! Kocham się w tego typu setach, sweter 1-sza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  36. swietna kolorystyka, uwielbiam rude wlosy;D podoba mi sie, a i kolczyk jest super.

    OdpowiedzUsuń
  37. no jest bardzo fajnie! uwielbiam taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  38. mi sie zdjęcia podobają bardzo! ;D tym bardziej kolczyk interesujący :D aa i kolor włosów 0o jej < 33

    OdpowiedzUsuń
  39. Leopard print and red are one of my favourite combinations!! You look awesome! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. włosy i sweter świetnie ze sobą kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń