niedziela, 18 marca 2012

Burgundy jacket & dots


Dziś dużoooo zdjęć i krótko o tym, co mam na sobie. Burgudnowa marynarka świetnie komponuję się z kolorem moich włosów. Jej kupno to był strzał w dziesiątkę! Do tego bluzeczka z kokardą zestawiona ze spódniczką tubą i srebrnymi jazzówkami.  Na głowie nowa fryzurka. Ostatnio próbuję nowych uczesań - fascynują mnie warkoczyki! Nie mogę uwierzyć, że tak wyszłam w sobotę na spacer! Było tak ciepło i słonecznie więc nie musiałam spieszyć się z  robieniem zdjęć. Trudno było wybrać te kilka dlatego dziś trochę poszalałam...





Marynarka - Stradivarius
Koszulka z kokardą - SH
Spódnica - NY
Buty - F&F
Torebka - allegro

27 komentarzy:

  1. Świetne :)
    zapraszam
    muzyka-wszechczasow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest świetne i wyglądałaś bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę świetny outfit, ale fryzura jest przecudowna. Uwielbiam takie warkocze dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pierwsze zdjęcie:) super wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, szczególnie podoba mi się torebka :)

    Zapraszam do siebie www.modishYou.blogspot.com
    jeśli spodoba ci się mój styl zapraszam do śledzenia bloga, odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śłicznie wyglądasz:) A ten warkoczyk wygląda bosko!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! ślicznie wyglądasz w nowej fryzurze, a kolor marynarki idealnie współgra z kolorem twoich włosów, który - UWIELBIAM! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona! swietne połączenie+twoje śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. very vey nice ;)) i like your blog. great style!!! i follow you honey, i hope you follow me back. kisses from germany ;****)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous
    Love the blouse

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie eleganckie zestawienia z jazzówkami. muszę wyciągnąć swoje z tamtego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny kolor włosów.

    Pozdrawiam
    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie śliczną masz buzie !!!
    To drugie zdjęcie jest cudowne :) tzw. 2 od góry, licząc te podwójne zdjęcia:)
    P.s Piękna torebka i bluzka w groszki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej... jakie masz cudowne włosy ! A ta fryzura jest urocza ; ) Całość na wielki plus. Bardzo mi się podoba marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie marynarki i bluzki jest genialne, a torebka... Ach! Tylko pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi sie podoba Twoja fryzura ! W ogole, caly look swietny :)

    OdpowiedzUsuń