czwartek, 27 września 2012

Blue jeans jacket

Jakiś czas mnie nie było, ale mam dobre usprawiedliwienie! Ostatnie kilka dni spędziłam na zasłużonym urlopie w słonecznych Włoszech. Wyjazd okazał się całkowicie udany i mam zamiar podzielić się z Wami tym co tam zobaczyła, zjadałam i wypiłam... Ale to w następnym poście, a tymczasem chciałam Wam pokazać moją najnowszą zdobyć z second handu - jeansową kurteczkę z kożuszkiem - idealna na obecną pogodę. Zestawiłam ją z wysłużonymi czerwonymi trampkami oraz panterkową koszulą. Obecnie właśnie w takim wydaniu możecie mnie zobaczyć na ulicy - na pełnym luzie. 

Czy zgodzicie się ze mną, że mamy przepiękną polską jesień?


 



 Kurtka - second hand
Koszula - second hand
Trampki - no name
Torebka - etorebka.pl

22 komentarze:

  1. mam wrażenie, ze denim nie może się źle prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, mnie też już długo nie było na blogu, znaczy może nie tak długo, ale przez te praktyki, które teraz mam w liceum czas strasznie się ciągnie i ten tydzień trwa wieczność.. :D Powiem Ci szczerze, że nie mogę się doczekać Twoich zdjęć. Ja byłam tydzień w Tunezji, pierwszą część zdjęć, chyba najmniejsza część dodałam, ale przez nieustanny brak czasu i przygotowania do lekcji blog idzie na drugi plan. Świetną masz tę kurtkę! :) Lubię Twoje zdjęcia, mają klimacik! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak czasu - znam to doskonale, ostatnio mam tyle pracy, że robię dużo nadgodzin i jak tu myśleć o blogu, kiedy nawet wypocząć się nie da! dziękuję za miłe słowa, mogę szczerze powiedzieć, że ja również lubię twojego bloga :)

      Usuń
  3. zazdroszczę Ci tej kurteczki z kożuszkiem! też by mi się tak przydała na chłodniejsze dni! bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie Ty masz piękne włosy! Świetny kolor! :) swoją drogą.. za mną ostatnio chodzi wzór panterki :) upatrzyłam sobie komin w Housie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) masz świetny kolor włosów, czym farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka to cudo!;)
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jak teraz wypoczęłaś to będziesz o nas pamiętać, prawda? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka świetna na przejściową pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, znalazłam Cię na kreacje na topie :)

    W oczy rzuciły mi się twoje włosy, mają świetny kolorek :) makijaż też jest świetny. Podobają mi się twoje zdjęcia, kto jest ich autorem?

    Zapraszam do siebie, obserwuje Ciebie i zparaszam do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń