wtorek, 31 stycznia 2012

Leo Fur

Sztuczne futro od dawna było na mojej liście must have, jednak do tej pory nie udało mi się znaleźć tego idealnego i takiego by zbytnio nie uszczupliło mojego portfela. Na pomoc przyszły wyprzedaże i w końcu znalazłam je. Jest takie jak chciałam - w panterkę i z kapturem. Zakochałam się w nim totalnie! Ku mojemu zdziwieniu jest niezwykle ciepłe, a więc idealne na obecną porę roku. Przepraszam Was z góry za dużą ilość zdjęć. Pogoda była taka piękna i zdjęcia tak bardzo mi się podobają, że trudno było mi się zdecydować, które wybrać. Mam nadzieję, że sprawi Wam przyjemność ich oglądanie!





Futro - Bershka
Torebka -SH
reszta jak w poprzednim wpisie



Zostałam wyróżniona na stylio.pl w Day Best'ach. Dziękuje wszystkim, którzy głosowali!

51 komentarzy:

  1. omg! też marzę o takim futerku :( ile zapłaciłaś?? jest może jeszcze u Ciebie w mieście?? bo ja nie mogę znaleźć :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 99zł, ale nie wiem czy jeszcze jest...

      Usuń
    2. a będziesz tam jakoś w Bershce??;)

      Usuń
    3. niestety nie planuję chyba, że jakość spontanicznie, ja kupowałam swoje jakieś półtora tygodnia temu i była pełna rozmiarówka

      Usuń
  2. Rewelacyjny zestaw ! Wspaniałe futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja chyba muszę zajrzeć we Wrocławiu :)
    będę w piątek, mam nadzieję, że będą :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice pics! Love the animal print in that fur coat!
    I'm folowing you, follow me back?

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko rzeczywiście kapitalne, zazdroszczę też torebki

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne futerko! brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your outfit!
    Your coat is amazing!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne futerko, swoją drogą dobrze, że sztuczne :D Zmieniłaś tylko troszkę stylizację, a już wydaje mi się zupełnie inna, dodatkowo zdjęcia też wyszły inaczej :) To, że jest ich więcej to tylko plus, zapewniam. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, a stylizacja super :)

    Zapraszam też do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też oczywiście obserwuję :) 1oo. obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look :) a naszyjnik <3

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ! :) Futro jest CUDNE :))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. jednym słowem: WOW ! wyglądasz rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super futerko, z resztą w ogóle wszystko pięknie dopasowane :) Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Mnie niestety pośpieszali ze zdjęciami, bo dygotali z zimna, hehe..

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja, podoa mi się wszystko, od torebki, po kolor sukienki pod futerkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcie jak dla mnie jest genialne! również moim skromnym zdaniem jest stworzona do tego by robić Ci zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne masz to futerko!
    uwwwwielbiam Twoje zdjęcia <3
    Pozdrawiam,Monia.
    ZAPRASZAM DO NAS W WOLNEJ CHWILI :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia i zestaw :) cudowne to futerko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na ten zestaw, tylko dostaję potwierdzenie na to, że najlepsze rzeczy znajdujemy w second handach. Świetny set :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie wygladasz,do tego swietna kolorystyka i zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz wspaniale!
    ta panterka rewelacja
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa tez chce takie futerko! ;))
    mam tylko króciutka kurteczke z futerka.

    Obserwujemy się? :))

    OdpowiedzUsuń
  23. masz bardzo łady kolor włosów :) www.modanaoapk.blogspot.com już obserwuję pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia są po prostu obłędne! pieknie dobrane sa kolory- nigdy w zyciu bym nie pomyslała, że tak pieknie może wyglądać połączenie kobaltu z panterką - dodaje do obserwowanych i jesli masz ochotę możesz dodac i mnie:) jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. chodzi Ci o dermedic hydrian 2?? Jesli tak.. to nie wiem:) mam w planie go kupic jak zużyje aktualny krem pod oczy. Ale z tego co czytałam o nim wydaje mi sie bardzo dobry. :)
    dziękuje za obserwowanie;))

    kurde musze chyba zamykac oczy jak tu wchodze, bo nakreciłam się na ten twój płaszczyk.. chce taki sam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne futerko i kombinezon. Cały outfit jest świetny!

    Obserwuję, liczę na rewanż ;)
    www.rousseroulette.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały zestaw! A zdjęcia bajeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia!!! świetna sesja i zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw :)
    Bardzo fajnie wyglądasz :)
    Uwielbiam rajstopy w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wooooooow genialna sesja ! Podoba mi sie :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. niestety już go nie ma i szybko się wypłukał ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz rewelacyjnie! wszystko mi się podoba i chętnie bym z Ciebie zdjęła! futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz!!
    Uwielbiam te rajstopy ;)
    Futerko jest piękne- również je posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam takie samo:))

    zapraszam do nas na bloga


    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie wyglądasz :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania modne rajstopy w panterkę z angielskiego PRIMARK'A - warto kliknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. och! mega!!!!! ale rewelacja!!! najlepsza stylizacja!! dawno tak dobrej nie widziałam!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam serdecznie !!! Zapraszam do mnie na nowy post!:):*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne futerko i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Futro przepiękne, a Ty prezentujesz się naprawdę świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja już czekam na zimę i Twoje stylizacje :).

    OdpowiedzUsuń