sobota, 25 lutego 2012

Juicy colors

Wracam po dłuższej przerwie - mam nadzieję, że już na dobre - z dawką pozytywnej, kolorowej energii. Mam dość zimy odkąd tylko się zaczęła. Próbuję ją przegonić intensywnymi kolorami, które dają mi niezłego kopa energetycznego! Ta stylizacja w zupełnie innym klimacie niż dotychczas - bardziej dziewczęca i retro. W kilku następnych postach chciałabym Wam pokazać się troszkę od innej strony. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Proszę również Was o głosy! Biorę udział w konkursie Lenora. Jeśli spodobała się Wam moja stylizacją proszę kliknąć tu: link.






Koszula - H&M
Spódnica - Allegro
Buty - Sequinshoes.pl

Postanowiłam założyć w końcu również fanpage'a na facebook'u, dzięki któremu mam nadzieje bardziej mnie poznacie, gdyż zamierzam zamieszczać informacje o wszystkim co mnie inspiruję.  Jeśli lubicie mojego bloga to proszę Was kliknięcie i polubienie mojego profilu na fb:

42 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz! Połączenia soczystych kolorów są jak najbardziej dla Ciebie. A fryzura genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów!
    Poza tym masz piękną fryzurę, bardzo Ci pasuje! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie, ale najbardziej podoba mi się Twoja fryzura! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Widzę, że fryzurka inspirowana koczkiem Mary-Kate, tobie też ładnie wyszedł :) Kolory rzeczywiście pozytywne, bardzo miło się patrzy :) Genialnie wyglądasz!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, koczka już wcześniej widziałam w internecie, ale Mary-Kate jest w tym mistrzynią :)

      Usuń
  5. Ale boska stylizacja!! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fryzurka jak u Mary-Kate wyszła idealnie :) kurde, ja tak nie umiem :(

    super zestaw :) świetna spódnica i koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - mama pomagała, swoją drogą odkryłam u niej talent do robienia tego typu fryzur - mam nadzieję, że będzie ich więcej :)

      Usuń
  7. Wyglądasz świetnie! To połączenie kolorów cudownie wyglądam z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jaki zajebisty fryz! bardzo fajnie te kolory razem wyglądają:) super zestaw ogólnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne połączenie kolorów ! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja ;) ja też mam dość zimy..
    fajny blog.
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorystyczna uczta! Cudownie, fryzurka widać świetnie zrobiona. : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz! :) a fryzura przepiękna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica. Ma super kolor.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne połączenie! koszula ze spódnicą prezentuje się świetnie, a do tego te włosy!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory! piękna koszula i cudowna fryzura ! :)


    zapraszam do nas: cherries-alley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw!
    Pięknie wyglądasz i świetna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylizacja - uwielbiam takie żywe połączenia ! :) Obserwuję, mam nadzieję, że również mnie dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo kolorowo ;) koczek mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. YOu look amazing! I adore the colour combinations, what a gorgeous skirt! Great photos!
    Come follow my blog darling! xx

    http://cecylia.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączenie kolorów rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, rewelacyjne kolory! :) Jak zobaczyłam Twój look od razu pomyćlałam o konkursie Lenora! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aż czuć wiosnę! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tym zestawie! W twoich włosach również! kolor jest powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! I do tego Twoje włosy... ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaa, wspaniała, boska stylizacja! genialnie wyglądają te ostre kolory połączone ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale soczysta stylizacja, świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję! :* a Ty po prostu nakręcasz wiosnę jeszcze bardzie żywe kolory i niebanalna fryzura, którą uwielbiam! jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. NEW POST! ;D
    I invite U to see it!

    OdpowiedzUsuń
  30. super kolory ;) +1hype i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. i kolejna piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń