poniedziałek, 20 lutego 2012

My wish list

Każda z Nas pewnie planuję już wiosenne zakupy. Ja również i chciałabym z Wami podzielić się moimi must have tegorocznej wiosny. Przede wszystkim stawiam na buty. Na mojej liście znajdują się co najmniej trzy modele które muszę mieć: czarne creepersy, panterkowe mokasyny i jakiś odjechane sandałki na koturnie. W tym roku w mojej szafie nie może zabraknąć czarnej klasycznej ramoneski. Uwielbiam chodzić w spódnicach - szczególnie podobają mi się czarne, transparentne spódnice, które czuję że będą hitem tegorocznej wiosny i lata. Azteckie wzory to kolejny gorący trend - mi wpadła w oko spódnica w ten deseń oraz plecak. Neonowe motywy nadal będą królować w tym sezonie, a szczególnie zółty. Podobnie jak kolory pastelowe - mnie szczególnie uwiodły miętowe rurki. No i na koniec klasyka - czarne okulary kultowej marki Ray Ban.  A wy macie jakieś hity na tegoroczną wiosnę? W co waszym zdaniem warto zainwestować?

11 komentarzy:

  1. hmm ja chyba też muszę przejrzeć swoją szafę:)

    również poluję na ramoneskę i czarne buty!

    a plecak oldskulowy:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy w azteckie wzory mój numer jeden na wiosne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. bozzzeee limonkowy sweterek! dałabym sie za niego pokroić!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny blog! Ja tak samo poluję na lordsy, miętowe rurki i ramoneskę tyle, że karmelową :) Zapraszam do siebie, obserwuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaa!!! strasznie podobaja mi sie spodnie ;D kocham ten kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze,że u Ciebie cos mietowego tez jest must havem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja wish lista pochłania prawie każdą napotkaną na swojej drodze. ajjj, znowu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAHHHH MAMY PRAWIĘ IDENTYCZNE "WISHLIST" ! <3 PIĘKNE RZECZYYYYYY <3

    ZAPRASZAMY DO NAS :) P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. azteckie wzory to moje must have, oprócz tego miętowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe gdzie taki sweterek można znaleźć...

    OdpowiedzUsuń