poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Checked shirt

Wiele razy już powtarzałam, że wiosna to moja ulubiona pora roku. Wszystko kwitnie i się zieleni, robi się cieplej. Zrzucamy zimowe okrycia, dbamy o formę. Wszyscy stajemy się radośni i szczęśliwi. Zdecydowanie uwielbiam wiosnę! Dzisiejszy look jest prosty, ale myślę, że stylowy. Idealny na wiosenne spacery, ale ocenę pozostawiam Wam!



 Ramoneska  - H&M
Torba  - H&M
Spodnie - Stradivarius
Koszula - H&M
Buty - www.czasnabuty.pl
T-shirt - second hand


Postanowiłam założyć w końcu konto na vinted.pl i sprzedawać rzeczy, których już nie nosze. Zapraszam do zakupów. Może znajdziecie coś dla siebie!





17 komentarzy:

  1. great one! you look so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta koszula, ma taką idealną kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja - świetna ;) bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Torebka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł z tą koszulą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny niezobowiązujący luzak :) Ramoneska jest tutaj idealnym wykończeniem. A bucisze są czadowe, meha mi się podobają :) Ruda pozdrawia rudą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się ten zestaw podoba, idealny na wiosenne spacery :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz!:)) Kurcze muszę zainwestowac w koszulę bardzo mi się podoba jako dodatek do tej stylizacji:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! bardzo mi się podoba to sportowe wydanie!
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. buty i torebkę masz cudowne! Świetna całość! ;)

    OdpowiedzUsuń