niedziela, 6 kwietnia 2014

Sporty elegance

Jestem totalnie zafascynowana sportowym trendem. Ostatnio w każdej stylizacji staram się przemycić jakiś sportowy element. Taka jest dzisiejsza stylizacja, w której postanowiłam połączyć elegancką sukienkę ze sportowymi butami. Takie połączenia mnie mega kręcą. Myślę, że wyszło całkiem, całkiem.... Ale to już pozostawiam Waszej opinii.

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad kupnem sportowych butów do chodzenia na co dzień. Początkowo rozważałam Nike Air Max, w których jakiś czas temu totalnie się zakochałam. Rozważałam również coraz bardziej popularne New Balance. Jednak ostatecznie wybór padł na Reebok Classic. Tegoroczna kolekcja urzekła mnie przede wszystkim kolorystyką, jak również wykonaniem. Buty są mega wygodne. Polecam!


 BIORĘ UDZIAŁ W KONKURSIE! 

JEŚLI PODOBA CI SIĘ TA STYLIZACJA PROSZĘ O GŁOSY 

 KLIK

Z GÓRY DZIĘKUJE! :)


 

 Sukienka - www.dresslily.com

Buty - Reebok Classic 

Zegarek - www.belleju.com

15 komentarzy:

  1. wyglądasz prześlicznie :) a pepitkę uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham pepitkę w każdym wydaniu :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest idealna! Bardzo dobrze w niej wyglądasz, zdjęcia fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukienka!!! :) ślicznie w niej wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przecudnych Reeboków! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudowną sukienkę! Idealnie komponuje się z reebokami! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka - ja też ostatnio lubię miksować styl sportowy z eleganckim :)
    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Loved the outfit!! You look fabulous! :)

    Well I was wondering if we could follow each other via gfc, bloglovin, instagram, twitter, facebook and g+? Do visit my blog and let me know where you follow and I will follow back right away!! :)

    Love
    Charu
    http://www.myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczną masz sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się! Bardzo ładny kolor włosów, uważam, że Ci pasuje. ;)

    Zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń