środa, 12 października 2011

3...2...1.........START!

Witajcie na moim blogu. Oto miejsce gdzie chciałabym dzielić się z Wami - czytelnikami moimi modowymi fascynacjami. Postaram się jak najczęściej prezentować swoje własne stylizację jak również wszystko co mnie inspiruję i co mi się zwyczajnie podoba. Od razu pragnę podkreślić, że nie jestem jakąś wyrocznią w sprawach mody, lubię łączyć ciuchy z sieciówek i second hand'ów, pomysły czerpie z ulicy i innych blogów. Cenię sobie przede wszystkim wygodę. Śledzę trendy w modzie, ale wybieram z nich to co uważam, że do mnie pasuje.
Ponieważ blog ten jest kontynuacją innego bloga zaczynam go od przedstawienia moim zdaniem najlepszych stylizacji z poprzedniej jego edycji, tzw. "the best of". Mam nadzieje, że mój blog choć trochę się Wam spodoba, a ja zaspokoję swoje ekshibicjonistyczne potrzeby.













9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Każde zestawienie mi się podoba :) Czekam na kolejne posty :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczne włosy:)) życzę sukcesów w rozkręcaniu bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada!:) Zapraszam do obserwowania mojego bloga wkrótce konkurs!:))

    wwwthebagblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawy, zwłaszcza te jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka ta beżowa!:) Zapraszam do obserwowania mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawy :) zapraszam do mnie ;) http://karinmarschall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy, witamy w naszym miłym towarzystwie :D

    Pozdrawiam!
    Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń