środa, 26 października 2011

Lace and leather

Dziś chciałam zaprezentować Wam moją ulubioną spódnicę. Jest plisowana i lekko rozszerzana.Uwielbiam ją za to, że jest dość uniwersalna i  pasuję do większości rzeczy w mojej szafie.  Mogę założyć ją zarówno do pracy jak i na imprezę. Zestawiłam ją z koronkową bluzeczką, ciepłym oversize'woym swetrem oraz zamszowymi koturnami. Dodatki to torebka  upolowana w lumpeksie oraz duży geometryczny wisior.  Taki zestawik na jesienne chłodne dni. Sesja niestety z powodu warunków pogodowy w klatce schodowej bloku na Bemowie. Mimo wszystko mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu.







Sweter - SH
Koronkowa koszulka - H&M
Spódnica - Bershka
 Koturny - fleq.pl
Torebka - SH
Wisior - allegro



14 komentarzy:

  1. CIEKAWY ZESTAW, SPÓDNICA BARDZO NA PLUS:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your hair sidebraided like this! So pretty! And the leather skirt is gorgeous! xoxoxoo

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw jest świetny :)
    z chęcią zacznę obserwować Twojego bloga :) Tworzysz ciekawe stylizacje :) spódniczka jest uniwersalna z chęcią bym chciała taką mieć :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, wyglądasz na prawdę fajnie ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi się podoba : od koronkowej bluzki przez spódnicę aż po koturny. świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka ma w sobie coś zachęcającego ; >
    Ale najbardziej podoba mi się ta urocza bluzeczka. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. al masz charakterystyczną urodę! nie da się ciebie zapomnieć :)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest super i torebka też! Zresztą w tej stylizacji nie ma nic, co by nie przypadło mi do gustu. A zdjęcia są tak dobre, że nawet klatka schodowa wygląda tu ciekawie:D sama ostatnio chciałam sesję na klatce, bo jest zimno, że nie chce się wychodzić na zewnątrz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj, jak ładnie.:)
    Kreatywnie wyglądasz, całość naprawdę mi się podoba.:) Wyglądasz interesująco, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. that leather skirt and your bag are absolutly great! :)

    http://dontbeshy-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń