czwartek, 20 października 2011

Miss Office

Dziś chciałam zaprezentować wam mój typowy strój do pracy. Tak się złożyło, że pracuje w biurze i mój codzienny strój znacznie odbiega od tego jaki bym nosiła codziennie, gdyby nie praca. Nie jestem zwolenniczką klasyki w pracy - stonowanych kolorów oraz prostych krojów. Zamiast tego wybieram kolorowe koszule i marynarki. Na nogi wkładam koturny (gdyż cenię sobie wygodę). Preferuję także spodnie lub rozkloszowane spódnice (w ołówkowych czuję się staro). Nawet moja torebka jest wariacją klasycznej teczki. Płaszcz to trencz w stylu militarnym, w którym czuję się niezwykle elegancko. A Wy co sądzicie na temat takiego stroju do pracy? Czy wypada tak ubierać się do biura?








Koszula - H&M
Spodnie - zwykły sklep
Koturny - Fleq.pl
Płaszcz - New Look
Torba - Allegro

7 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) ładna koszula i cudowne włosy! :) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz to idealnie! clasyczny dress code + modne kolory!

    zapraszam do mnie, zachęcam do komentowania i dodanie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka i spodnie też fajne, wogóle bardzo bardzo ładnieee ;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. torba jest cudowna! bardzo podobają mi się kolory tego zestawu

    OdpowiedzUsuń