sobota, 22 października 2011

Snake skirt

Wężowy deseń jest znowu na topie. Moja wężowa spódnica przeżywa swoją drugą młodość, gdyż zakupiłam kilka sezonów temu w H&M. Teraz znów wróciła do moich łask i dziś prezentuję ją Wam. Połączyłam ją z motorową kurtką, którą jakiś czas temu upolowałam w lumpeksie. To prawdziwa perełka. Do tego worker boots i torbą a'la Alexander Wang. Kolorowym akcentem jest bordowa czapka, która ożywia nieco całe zestawienie. Mam nadzieje, że wam się spodoba.











Kurtka - sh
Czapka - H&M
Szalik - nie pamiętam
Spódnica - H&M
Buty - zwykły sklep
Torebka - etorebka.pl

6 komentarzy:

  1. this is so cute!! LOVE IT! xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) cudny zestaw :)
    zapraszam do mnie oraz zachęcam do wzięcia udziału w konkursie ;)
    Pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twoją torebke <3!

    wpadnij do mnie runaway-lidka.blogspot.com , dopiero zaczynam ale może ci się spodoba :)
    masz lookbooka?

    OdpowiedzUsuń