piątek, 28 października 2011

I wanna change the future as I look into your eyes

Zdjęcia zrobione zostały w pewien październikowy słoneczny i ciepły dzień. Z tego też względu je uwielbiam i chciałam się z Wami nimi podzielić. Może stylizacja nie jest jakaś wyszukana, ale połączyłam wiele elementów garderoby, które uwielbiam. Zakolanówki, panterkowy kombinezon, workery i kardigan niezwykle przyjemny w dotyku o kolorze kawy z mlekiem. Takie połączenie lata z jesienią ze słońcem w tle.









 


Sweterek - zwykły sklep
Worker boots -  zwykły sklep
Kombinezon - H&M

13 komentarzy:

  1. dziękuję za miły komentarz:0
    świetne stylizacje i styl:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten kombinezon:). Świetne wykorzystanie letniego ciucha w jesiennej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny styl :) obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten zestaw jak i cały blog, dlatego obseruję z miłą chęcia i zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lekka stylizacja na jesień;)
    podkolanówki górą!

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję : >


    A pannie pasują zakolanówki widzę. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakkolanówki mają tyle samo przeciwniczek co zwolenniczek, ja zdecydowanie jestem ich zwolenniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor włosów jest wspaniały! moja kolezanka chciala miec taki i ostatecznie wyszły jej jakies takie pomaranczowo żółte po fazie "rozjasniania"...no mega

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł z zakolanówkami :)

    OdpowiedzUsuń